Hello! A sério, como é que conseguem estar sempre giras no Verão? Eu não tenho essa capacidade, não gosto nada de andar sem collants (fico mesmo super desconfortável) e estou sempre a suar por todo o lado. Não é nada agradável! Sou uma pessoa muito mais feliz com os dias mais frios, não consigo suportar os 40º do Verão. Sinto-me muito mais cute com roupas de Outono, por exemplo.
Hello! Seriously, how do you manage to always be cute in the summer? I don't have that hability, I don't like walking around with bare legs (I feel really uncomfortable) and I'm always sweating all over the place. Not pleasant at all! I'm such a happier person in the coldest days, I can't stand the 40º in the summer. I feel way more cute with Autumn clothes, for example.






